08
Ιαν
2020

Βόλτα με το λεωφορείο του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου

Posted By :
Comments : Off

Αν και το λεωφορείο μας δεν λέει να μπει σε κυκλοφορία… ?εμείς δεν πτοούμαστε γιατί έχουμε σύμμαχο των μετακινήσεών μας το Αστικό Κτελ Βόλου… τον πρόεδρο κ. Νίκο Ευαγγελινό?? και τους ευγενέστατους πάντα οδηγούς που χατήρι δεν μας χαλάνε προκειμένου να μην χάσουμε καμία έξοδο μας!!! Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στον Κώστα Σανίδα(Kostas Sanidas), στον Θανάση στην Ειρήνη (Rena Brz) και στην Ιωάννα! Να είστε πάντα καλά!!!??