10
Νοέ
2020

“Τα μικρόβια δεν είναι για να τα μοιραζόμαστε”!

Posted By :
Comments : Off
Τι λέτε να κλείσουμε τη μέρα μας με μια ωραία και πάντα επίκαιρη ιστορία… “Τα μικρόβια δεν είναι για να τα μοιραζόμαστε”
Τα μικρόβια υπάρχουν παντού γύρω μας. Πρέπει να τα φοβόμαστε; Μπορούμε να προστατευτούμε από αυτά; Για να δούμε ?.
Ευχαριστούμε για την πρόταση κ. Μαρία Κολυμένου…
Προσέχουμε… και πλένουμε τα χέρια μας σχολαστικά!!!?

Καλή ακρόαση και καλό βράδυ!!!
Συγγραφέας: ΕΛΙΖΑΜΠΕΘ ΒΕΡΝΤΙΚ
Εκδόσεις: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
About the Author