Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα στο σχολείο μας!!!
Comments : Off
Όλα είναι διαφορετικά τούτη τη χρονιά… είπαμε τη διάθεσή μας κάπως να αλλάξουμε… και στο πνεύμα των ημερών να μπαίνουμε και εμείς σιγά σιγά…μιας και γιορτή και χριστουγεννιάτικο παζάρι δεν μπορούμε να ετοιμάσουμε…
Με σταυρωμένα χέρια δεν καθόμαστε… αλλά τίποτα δεν είναι ίδιο!!!
Με αποστάσεις… μεγάλη προσοχή… αλλά και πολλά χαμόγελα πίσω από τις μάσκες… αρχίσαμε να βάζουμε χρώμα χριστουγεννιάτικο στο σχολείο μας!!! ![]()
![]()
![]()
















